Najczęstsze pytania

1Czy wymagana jest wcześniejsza rezerwacja?
Choć posiadamy kilkaset rowerów i kilkadziesiąt rowerów elektrycznych i kolobeżek to zdarza się, że w sezonie w związku z dużym zainteresowaniem brakuje sprzętu w szczytowych godzinach. Dlatego zdecydowanie zachęcamy do dokonania szybkiej i wygodnej rezerwacji ONLINE.
2Czy mogę skorzystać z atrakcji z dzieckiem?
Oczywiście! Rodziny z dziećmi najczęściej wybierają krótsze trasy. W naszej ofercie znajdziecie wszystko, co potrzebne do rodzinnej rowerowej wycieczki - foteliki, przyczepki i małe rowerki.
3Co w przypadku przekroczenia czasu?
Posiadamy nowoczesny system obsługi. Każdy Klient otrzymuje kartę, która nalicza czas i jest podstawą rozliczenia rachunku podczas oddawania sprzętu. Jeśli postanowisz wydłużyć wycieczkę to o nic nie musisz się martwić - na karcie doliczy się dopłata za przekroczone minuty zgodnie z aktualnym cennikiem. Nie musisz płacić z góry za dodatkowe godziny - zapłacisz tylko za czas, kiedy rzeczywiście korzystałeś ze sprzęt.
Rowery